Reparatie na calamiteit in Poederoijen!
Het is zaterdagmiddag. De werkweek lijkt er bijna op te zitten als onze klant in Poederoijen belt.
De kas van de klant is getroffen door een zeer plaatselijke rukwind die grote schade heeft veroorzaakt. Onze calamiteitendienst rukt uit!
Krap een uur later waren we aanwezig op locatie. Hier gingen we in gesprek met de klant en namen we de schade op. Onze inschatting was dat het om ruim 300 kapotte ruiten ging. Een flinke schade dus.
Op zondag kwamen we terug. Onze dronepiloot Yusuf vloog met zijn drone over de omgeving om beeldmateriaal te verzamelen.
Dit blijkt wederom een uiterst efficiënt middel om snel en veilig over de juiste data te beschikken om zo een goed plan op te kunnen stellen. In ons plan kon de klant zich goed vinden. Het was dus tijd om de reparatie te starten!
We zorgden voor de levering van gehard glas, 100 gootstrippen en afvalcontainers. Verder gebruiken we de heftruck, hoogwerker en verreiker uit ons eigen machinepark en regelden we een monorail en servicedok zodat er efficiënt en veilig gewerkt kan worden. We ontzorgen de klant van A tot Z zodat hij nergens naar om hoeft te kijken. Dat is de service die HS biedt!
Op maandagochtend kon de reparatie beginnen. Met 13 vakkundige monteurs verspreid over drie bussen, kwamen we aan op locatie waar we naast de reparatie, de opdracht hadden om het dek, de goten, staalconstructie en scherminstallatie glasvrij te maken. Inmiddels hebben onze reparateurs de reparatie voltooid. Het kasdek is geheel dicht. Zo gaat er geen kostbare energie meer verloren!
Zo is de klant in nog geen week na zijn schademelding weer voorzien van een dicht kasdek. Hij kan nu weer doen wat hij het liefste doet, namelijk het telen van de Lisianthus. Bedankt voor het vertrouwen in onze calamiteitendienst! Wilt u ook gebruik maken van de beste service bij schades en calamiteiten? Wij komen graag met u in contact.